DEKRA @ ÓE
Mi a DEKRA-nál hiszünk abban, hogy a munkahely nem csak egy hely, ahol dolgozunk, hanem egy olyan szociális környezet is, ahol az emberek nem csak azért jönnek össze, hogy teljesítsenek, hanem hogy kapjanak valamit: szellemi javakat – mint például tapasztalatot és tudást.
A Nearshore Center gyakornoki programja ennek a megközelítésnek a része, ahol a szellemi tőkét olyan fiatalokkal osztjuk meg, akik most készülnek megtenni első lépéseiket a nagyvilágban, de nincs tapasztalatuk. Ez rendkívül hasznos, mivel betekintést kapnak abba, hogy hogyan működik egy vállalat, milyen karrierlehetőségeket szerezhetnek, és természetesen olyan tapasztalatokat szerezhetnek, amelyek relevánsak és piacképesek is számukra.
Minden gyakornok meghatározott időt tölt azon a területen, amely érdekli és megfelel a képességeinek, így átfogó betekintést nyernek a központ tevékenységeibe. A 12 hónapos rotációs gyakornoki program lehetővé teszi a kiválasztottak számára, hogy tapasztalatot szerezzenek a People Management & Communication, Cyber Security, Digitalization, Global IT Operations vagy a Project Management területén.
Global IT Operations (M365 - Command & Control Center – Client Management)
Ismerd meg egy nagyvállalat operációs rendszereit, és fejleszd problémamegoldó készséged!
Digitalization (Global Integration Layer – iOT – Data & AI)
Merülj el a digitalizáció és az adatok világában és légy részese a rendszerek kiépítésének!
People Management & Communication (Training & Skill Development – Communication – Strategy, Governance and Planning)
Nyerj betekintést a támogató funkciók fontosságába és ismerd meg, hogyan működik egy vállalat és hogyan születnek a vezetői döntések!
Cyber Security (Information & Infrastructure Security, Cloud)
Ismerd meg hogyan lehet egy nagyvállalat rendszereit kiépíteni és monitorozni, valamint megvédeni azt a kibertámadásoktól!
Project Management (Remote Services - PMO - Successfactors)
Szerezz betekintést abba, hogy hogyan épülnek fel és valósulnak meg a nemzetközi IT projektek, és hogyan zajlanak a mindennapokban!
Traineeship Program
We at DEKRA believe that a workplace is not just a place where you work, but a social environment where people come together to deliver and also to get something: intellectual goods - like gaining experience and knowledge.
The Nearshore Center's traineeship program is part of this approach, where intellectual capital will be shared with young people who are about to take their first steps in the big, wide world but lack experience. It is extremely beneficial as they get insights into how a business works, what career paths can they acquire, and of course, gain such experience that is relevant and marketable.
Each trainee spends a set period of time in the area they are interested in and that matches their skills, giving them a comprehensive insight into everything the center is doing in global IT. The 12-month rotating trainee program enables the chosen ones to gain initial experience in five areas: People Management & Communication, Cyber Security, Digitalization, Global IT Operations or Project Management.
Global IT Operations (M365 - Command & Control Center – Client Management)
Learn about a large company's operating systems and develop your problem-solving skills!
Digitalization (Global Integration Layer – iOT – Data & AI)
Immerse yourself in the world of digitalization and data and be part of building systems!
People Management & Communication (Training & Skill Development – Communication – Strategy, Governance and Planning)
Gain insight into the importance of support functions - learn how a company works and how management decisions are made!
Cyber Security (ServiceNow - Infrastructure Security - Cloud)
Learn how to build, monitor and protect a large enterprise's systems from cyber-attacks.
Project Management (Remote Services - PMO - Successfactors)
Get an insight into how international IT projects are built and implemented, and how they are run on a day-to-day basis.
Contact us
Please fill the form.