Minőségpolitika
A DEKRA Expert Kft. tartós sikerének biztosításához magas minőségű szolgáltatásokat kínál. A Shared Service Center üzletág a magyarországi DEKRA csoportoknak nyújt HR, pénzügyi és jogi szolgáltatásokat, a felnőttképzési tevékenység a piacon jól hasznosítható képzési programokat, a gépjármű- és műszaki szakértői üzletág pártatlan, széleskörű gépjármű- vagyoni- és lakossági szakértői tevékenységet végez, és ezzel összefüggésben a vevői igények maximális teljesítését elengedhetetlennek tartja, amely célokat elsődlegesen
- a piaci elvárásoknak megfelelő mennyiségű és összetételű szolgáltatás nyújtásával;
- rugalmas árpolitikával, valamint
- az ISO 9001:2015 szabvány szerinti harmadik fél által tanúsított minőségirányítási rendszer eredményes működtetésével és folyamatos fejlesztésével,
- a változó piaci és jogi környezethez való gyors és hatékony alkalmazkodással kívánja elérni.
Jelen minőségpolitikai nyilatkozattal elkötelezzük magunkat arra, hogy
- szolgáltatási tevékenységünket, a szakmai munka eredményességét folyamatosan mérjük és felülvizsgáljuk, felelősséget vállalva mind vezetői, mind munkavállalói és alvállalkozói szinten a rendszer működtetéséért és fejlesztéséért.
- A rendszer teljesítményét, a minőségcélokat és a minőségi jellemzők teljesülését rendszeresen értékeljük.
- A szolgáltatási tevékenységeinkhez és ezek fejlesztésére meghatározott célok megvalósításához rendelkezésre bocsátjuk a szükséges erőforrásokat.
- Figyelembe vesszük és kielégítjük a vevők és az egyéb lényeges érdekelt felek szolgáltatással kapcsolatos elvárásait, és beépítjük partnereink véleményét a minőségirányítási rendszer folyamatos fejlesztésébe.
Célunk megfelelni a hatályos jogszabályi és szakmai előírásoknak. Ennek előfeltétele az általunk végzett tevékenységek szabályozott, ellenőrzött és felügyelt végrehajtása.
Stratégiánk ügyfeleink igényeinek és a kapcsolódó szolgáltatásainknak legjobb minőségben történő kielégítése, olyan kompetenciák közvetítése, amelyek elsajátításával a résztvevők magas szinten képesek megfelelni a követelményeknek és a szakmai kihívásoknak.
Munkatársainktól és a tevékenységünkbe bevont partnereinktől, alvállalkozóinktól elvárjuk a megkívánt minőségszint folyamatos biztosítását, valamint minőségjavulást eredményező intézkedések felvetését, megvitatását és végrehajtását.
Minőségpolitikánk alapja az ügyfél elégedettsége, ezért rendszeresen felmérjük ügyfeleink elégedettségét és visszajelzéseik alapján folyamatosan fejlesztjük, javítjuk tevékenységünket.
Az eredményességet jól képzett, elkötelezett munkatársakkal, a vonatkozó jogszabályokban előírt megfelelő tárgyi és személyi feltételek biztosításával növeljük.
Kelt: Budapest, 2025. június 5.